Sanalika

İsim: 
Kemal

Değerli Internet kullanıcıları

Sanalika oyunu hakkında ciddi şikayetler mevcut

sizlerle paylasma ve sizleri bilgilendirme gereği duydum

tamamen küfür ve kavga yuvası sanki emelinden sapmış bir oyun

yönetimindeki bazı insanların ağızları cok bozuk millete küfür etmekte

üstlerine yok böyle bir dünyaya kimseyi yönlendirmemelisiniz..

kimilerinizin coluk cocuğu var kötü alıskanlıklarda icermekte

örneğin : bar sistemi yaş ortalamasında 7 8 9 10 yasında insanlar var

bu insanlar bu oyun sayesinde gercek hayatta alkole merak sarabilir

ayrıca reele taşınan kavgalar bile oluyor sevdiğiniz kisileri

kesinlikle bu oyuna sokmayın adli kurumlara dilekceler verilecek

oyun hakkında gecen gezdiğimde adamın biri pkk aleyhine sloganlar

bile attığına şahit oldum.. böyle bir oyun insanı bataklığa sürükler

bu bataklığa saplanan sizin sevdiğiniz olmasın dileğiyle..

Hoşçakalın..

Rihhasallequarm

Senin cevabın: None Ortalama: 2.5 (Toplam 679 derecendirme)

üyelik

üyeliğim reddeliyor NEDEN

benimkiside hep reddedildi

benimkiside hep reddedildi zor açtım.

ewt

ben de arkadaşıma katılıyorum herkez birbirine köüfrediyor hatta atatürke bile

şikayet

sanalika da herşey paralı hiç görev yok bu oyunu belediyeye şikayet etcem küfür kötü söz geçiyor istediğin çoğu şeyi alamıyosun en iyi iş yeri market gene en ucuz o satıyor para edinmek için gerçek para vermek gerikiyo çok saçma bu oyunu oynamıyacağım ne zaman herşey parasız olursa o zaman oynamaya başlayacağım ama kaç kere şikayet ettim diliğim yerine gelmedi bu sefer dileğim yerine girmesini istiyorummmm.

Bütün Eşyalarım Gitmiş

Benim Sarı Kırmızı Topum Sarı Kırmızı Maskem Gözlük 5 Ve Gölük 2 im Vardı Ama Hepsi Gitmiş:(:(:(

YArdım...!!!

biri snin şifrni bulmuş yaDA hacker BİRİ ÜYLİĞİNİ SOYMUŞ OLABİLİR

hiç bir eşyam kalmamışş

arkadaşlarr ,bnm 5yoyo 1tane 210 balonu 2 tane türkiye balonu 1tane kurabiye 1tane balancuğum vardı ama nasıl olduysa birdenbire birisi bnm şifremi çalmış sonra bn sanalikadayken sanalikam kapandı çünkü biri bnle aynıanda girmiş bnde çıkmak zorun kaldım,ve snra sanalika şifremi değiştirdim,sanalikaya girdim eşyalarıma baktım bide ne görümm hiçbir eşyamm yokktuu..

arkadaş sana katılıorum

bnm herşeyimi çaldılar şerefsizler keşke şöle bişi olsa küfür edenler banlansa yaa bide eşyalarımızı alanlar banlansa keşke. ama onların yüzünden biz oynayamıoruz.nie küfür ediolar kii. ne güzel oyun oynuoz hemen amına koyum felan diolar. ama inşallah kapanmaz sanalika...

üyelik

lütfen üyeliğimi silin

sanalika sıkıntısı

beni bazı kişiler yüzünden haksız yere sanalikadan 180 dk uzaklaştırdılar haksızlık bu onlar küfürlü konuşuyodu ben onları susturunca uzaklaştırıldım sanalikayı kimse oynamasın hep böyle suçsuzlar atılıyo zaten

sanalikaya girememe

sanalikanın daha hızlı olmasını istiyorum.. her girdiğmde çalışma oluyor biran önce hepsi bitip bidaha aksaklık olmasın..

sanalikadaki şeyler pahalı olması ve para hilesinin nası olacağı

sanalikadaki herşey pahalı ve para hilesi nereye yazılacakkkkk?

küfür ve hırsızlıklar

Sanalikada birçok kişi oynuyor bunu herkes biliyor bu durum anında arkadaşlara küfür veya tehtit ediliyor bazı arkadaşlarımızı da soyuyorlar bu benim arkadaşlarımdan birisinin başına geldi şifresini değiştirecekti ama kendi üzerine kaydettiği için yapamdı bu nedenle sanalikadan çok şikayetçiyim insanlara karşı kötü laf ve soygunluklardan dolayı

işte böleler

ya sanalika oynayanlar çok cimri aynen sana katılıyorum bune bıktık

tüm esyalarım ve sanillerim gitmiş

3000 sanil yüklemiştim ve 5 yoyo 1 gözlük3 1sarı lacivert topum vardı ertesi gün bi baktım kendi esyalarım da dahil herseyim gitti giden kontürümle kaldım bunu sanalikanın yaptıına inanıyorum her gün esyalarım gelmişmi diye bakıyorum ama yokk

sanalikada hırsızlık

aynısı banada oldu bide benm şifrem yoq oldu :((

şikayet

arkadaşlar nasıl uzaklaştırılıyor bna herkez kotü söz edio amam kımsyi uzaklaştıramıyom lütfen yardımdein

60 dk uzaklaştılma

gerçektende artık bende bıktım herzaman 2 kişi kavga ettiğinde yardımcı olmak için yanına gidiom onların herzaman 2 sinide susturuom 1 cadde giddiom hemen

Kurallara Uymadıgınız İçin

Sanalikadan 60 dk uzaklaştırıldınız

diyor...

Haksızlıkk...

Facebook 'ta artık sanalika ya girilmiyor !!!

Facebook 'tan artık sanalika ya girilmiyor. Neden acaba giriliyor ama adalar deyişik adaları seçsem bile kimse yok olarak boş gözüküyor adalar, ayrıca adalardan birini seçsem bile girerken hani doluyorya o sırada son dolarken %5 te duruyor...
Yani sanalikada benim çok sevdiğim gözlüğü olan işte yoyosu olan saç şekli olan birde aynası olan bi hesabım vardı o kaybolursa biterim ben zaten gerçek sitesinden bi çok hesap açtım ama orda paramı harcadım tekrar çalışamam bu çok uzun sürer lütfen bana yardımcı olun...
E-posta adresim : izelsena@hotmail.com

arkadaşlar ben anemon

arkadaşlar ben anemon sitesine gidiom ama güvenlik diyoki eğer bu villaya sahip olmak istiosan emlakçıya uğra diyo uğruyorum ama ginede alamıom yaaaaaaaaaaaaaaaa

arkadaşlar ben anemon

ANEMONDAKİ EVLERDEN BİRİNDE YAŞAMAK İSTİYORSAN;
PLATİN VEYA SILVER KART VIPİNE SAHİP OLMALISIN.
EĞER VIPSİZSEN ANEMONDAKİ EVLERE SAHİP OLAMAZSIN...

oyundan atıldım

be oyundan atıldım ve ben hiç küfür etmeden süresiz uzaklaştırıldım bu konuyu sanalika yetklilerine sesleniyorum oyunda adım reatme bunu çözsünler yoksa bu oyunuu mahkemeye verecehim bu hesaba kaç bin sanil yüklemiştim bu tam bir dolandırıcılık bu konuyu uzatmak istiiyorum

VIP 'li üyelerle fakirler ayrımcılıkk

Neden Vıp var acaba ? ben öesela aile sanil yüklememe izin vermediği iin Vıp Lİ OLAMIYORUM SNAALİKADA AYRIMCILIK OLUYOPR EŞİTLİK İSTİYORUZZZ.

sanalika

yani bn de aynı şeyi düüşüniomm

ayrımcılık

ben sanalikada zenginim ama sadece vıp değilim onada ailem izin vermiyor.ya bu sanalika kurucusu herkesi vıp yapsın yada vıp kalksın çünkü arkadaşlarımın dediği gibi vıplar eşyasızlarla alay ediyolar bu olay kimsenin hoşuna gitmez sanırım.gereği yapılsın istiyorum.

sanalıka

arkadasşlar sanalıkada uyelık silinmiyo ama bn şifremi vrem siz kullanın adım şeker_kız şifrem 335576

Uzaklaştırma cezası...

Sayın sanalika yöneticisi,
Sizin uzaklaştırma koşularınız kısmen doğru fakat başkalarının küfür etmeleri karşılığında ahlak bozucu sözler karşılığında mecburen bizlerde karşılık olarak ahlak bozucu kısacası ''küfür'' içeren sözler sarf etmek zorunda kalıyoruz.Bizler yani oyundan uzaklaştırılan şahışlar olarak sizi temin ederim ki bu kadarda olmaz dedirtecek davranışlar sergiliyorsunuz buda gerçekten Sanalika 'yı birçok insanın bırakma sebebidir.Şu an beni sinir eden bir Sanalika kulanıcısının sarf ettiği sözler karşılığında oyundan uzaklaştırılmış buluyorum daha önce 120 dakika boyunca bir kez daha uzaklaştırma almıştım madem küfür ediyoruz bizleri uzaklaştırıyorsunuz neden o bizlere küfür edenleri uzaklaştırmıyorsunuz anlamıyorum gerçekten sizin bu davranışınız dolayından sizi çok kınıyorum eminimki benimle aynı fikirde olan birçok Sanalika kulanıcısı vardır.Daha fazla söze gerek kalmadığını düşünüyorum yazdıklarımın bir çocuğun yazdığını düşünerek dikkate almamanızı diliyorum lütfen beni küçük bir çocuk olarak görmeyin 12 yaşında bir sanalika kulanıcısıyım lütfen beni dikkate alınız.

Saygılarımla...

İzel Sena Büyükakın

Yazdığınız Bu Yazıyı

Yazdığınız Bu Yazıyı Değerlendireceğiz.En Kısa Zamanda Size Mail. Göndereceğim

sanalika oyunu açılmıyor

sanalika oyunu açılmıyor yükleniyor diyo ama oyun açılmıyor

yha sanalikada küfür felan

yha sanalikada küfür felan etmiom ama şikayet ediolar 180 dakika oyundan uzaklaştırılıyorum ve hherşey çok pahalı bir ucuz yer bile yok ve çok zor bağlanıor

gözlük aldım ama vermedi hemde param gitti

gözlük aldım ama vermedi hemde param gitti

sevgili aranıyo denmesi

önüne gelen sevgil aranıyo diyo bence ya arkadaş aranıyo densin yani daha bu yaşlarda sevgili denmez.daha sevgili olmam dediğimizde küfür ediyolar ve oyundan uzaklaştırılıyoruz.bu olay konusunda gereğinin yapılmasını arz ediyorum.bunu kurucu ve oyuncuklar duysun kurucu gereğini yapsın oyuncularda öyle demesin.

şifremi çaldılar

sanalika kurucusu benim şifremi çaldılar o kişiyi şikayet edermisiniz? ismi holoskomuko

süresiz uzaklaştırma

ben yanlışlıkla tarak yazıcakken y**** yazdım bunu yıldızla kapatıyım ayıp olmasın işte dedi ki süresiz uzaklaştırıldınız ve hala hesabıma giremiyorum girebilirsem bilgilendiricem teşekkür ederim (hesapta 3277 sanil weee vip özelliklerden birkeçı wardı (monitte lounge, kafa üstü wee cep telefonu))

ya bana küfür edenlerr

ya bana küfür edenlerr oyundan adılmıo bn küfür edmiorum bni oyundan süresizz usaklaştrıdılaRR o kadar kontörle sanil ykledimm onlarda boşuna gidicekk bnce haksızlıkk var vıp olmayan kullanıcıları saymıolar takmılarr yada herkes vıplı olsun oyunda diolar evin varmı o kişide hyr yok diyince fkir diolarr bnce hiç hoş dedğill :S

herşeyim gitmiş

sanalikada birsürü eşyam vardı dolu üstelik hiçbirini de kullaNMADım ya hepsi gitmiş adam gibi oyun deil kii oynayalım<

böle oyun mu olur yaa

böle oyun mu olur yaa eşyalar bu kadarmı pahalı olur yaa bu ne biçim oyun sainl kzanmak bu kadarmı zor olur

eşya pahalılığı

yha bence market eşyaları bakkal eşyaları çok pahalı ha birz düşülsün yha.böyle olunca hiçbişey alamıyorum yha ben valla!!!.

şikayet

ya ben davranışlara haykırı birşy yapmadım davranışlara haykırı birşey yaptınız 180 saat uzaklaştırıldız dedile ya

Arkadaşlar bazılarımız

Arkadaşlar bazılarımız hem sanalikayı şikayet ediyor,hem de nasıl üye olucam diyo

Lütfen bu oyunda hep biz haksız durumuna düşüyoruz

Sn. Sanalika EDİTÖRLERİ;
Kurduğunuz oyun gerçekten güzel ama bazı yerlerde hata yapıyorsunuz.Bana düşmez ama ben demesem yarın bir gün başka bir arkadaşım diyecek.Bazı kullanıcılar yüzünden bizler uzaklaştırılıyoruz.Benim kendime göre sıraladığım sizin bazı yanlışlarınız şöyle başlar:
1)Sizler bizi haklı iken haksız duruma düşürüp uzaklaştırıyorsunuz.
2)Bizim gördüklerimize göre kurduğunuz oyunla fazla ilgilenmiyorsunuz.
3)Herkes 'KÜFREDİYOR' bu duruma karşı hiçbir şey yapmıyorsunuz.
4)Bazı kullanıcılar atılmamak için küfrederken ilk baş veyada orta harfini veriyorlar sonuna '.....' koyuyorlar.Bunu anlamıyorsanız.
5)Birde burada 'Sevgili Olalımmı' sözcüğü giriyor. Çok ayıp hareketler vb. şeyler yapıyorlar
6)Bize Ulaşın butonunu koyuyorsunuz. Birşeyler yazıyoruz öneriyoruz şikayet ediyoruz sonra CEVAP VERMİYORSUNUZ!!!
Lütfen biz küçük olabiliriz ama aklımız çalışıyor biz haksız durumuna düşmek istemiyoruz. Kimse istemez!!!.Hiçbir sorumuza cevap vermiyorsunuz.Ve bazı kullanıcılar çok zengin oluyor fakirleri eziyorlar . Bizi mendil gibi KULLANIP KULLANIP ATIYORLAR buna bir örneğim var:
Ben veya diğerleri hizmetçilik için evlere gidiyoruz anlaşma yapıyoruz evi siliyoruz artık birşeyler daha yapıyoruz.Sonra biz işimiz bitti diyoruz maaşımızı almak için yanlarına gidiyoruz bizi hem silip hemde ODADAN KOVUYORLAR!!! Lütfen bu hataları ve diğer önerdiğim şeyleri DİKKATE ALINIZ
Ben küçük olabilirim ama bende düşünebiliyorum. Bu arada bu yazıyı yazan 10 yaşında bir çocuk unutmayın bende bir kullanıcıyım ve benim düşüncemde birçok kullanıcı VAR!!!

sanalikanın dengesiz davranışı

arkadaşlar ben artık sanalikadan bıktım hep kandırıyorlar üstelik sanalika hep hile yapıyor yani şöle hep V.İ.P LERLE vipsizleri ayırıyorlar şimdi arkadaşlık yerim kapalı çok üzgünüm ailem V.İ.P olmama izin vermiyor ben artık sanalikayı bırakıyorum umarım sizde artık bu oyunu anlarsınız ve çok terbiyesizce hep küfür ediyorlar ve hep biz ceza alıyoruz YETERR ARTIKKK YHAAAAA!!!

OLMUYO AMA

ya arkadaşlar sizin yaptığınız olmuyo.. Neden üye listesşini sadece VIP ler kullanabilme özeLLiğine sahip acabaa??? Vallaha olmuyo

sanalika şifrem çalındı

şifremi çaldılar.adım ilke_3m0.şifremin kimin çaldığını bilmiyorum.şifremi geri almak istiyorum.ve sanalika başkanından yardım istiyorum.

Ben Hesabını Gördüm!

Ben Hesabını Gördüm!Bir Kişi Senin Hesabını Çalmış Üstüne Üstlük 5 Tane Elmas V.I.P Almıs.Diğer VIP'lerde Vardı.Diğerleri 2 Tane İdi.Ben Artık Bu Oyunu Bıraktım.(SILVER) Kart'ta Dahil Tüm Viplerden Bende 8 Tane Vardı.Ama Yöneticiler:
-Bu Kadar Sanil Kart Aldıgınız İçin Hesabınız Hem Başka Sitelere Geçti Hemde Süresiz Uzaklastırıldınız!,Dedi.Çok Saçma Fakirlere de En Pahalı Eşyaları Veriyordum :(

hhhhh

ben sanalikadan uzaklaştırıldım hemde süresiz nedenini bilmiyorum ama vip kartım vardı altın üf yhaa

Sanalika

Sayın Sanalika yöneticileri, İlk başta merhaba demek istiyorum.Ehem ehem Biraz uzun bir yazı olacak ama okumanıza deyecek arkadaşlar.Bazı arkadaşlarımızın dedikleri çok doğru.İnsanlar Sanalika'da ne kadar Sanil toplamak için kendilerini yiyip bitirselerde istediğimiz sonuca ulaşamıyoruz.Ben Sanalika'da Elmas V.I.P'im ama asla diğer Sanalika kullanıcılarını ezip geçmiyorum.Bu çok ahlaksız bir şey.Sanalika'da zengin,fakir diyede bişiy yoktur.Bence V.I.P olmayanları daha çok övmeleri lazımdır.Çünkü onlar kendi emeklerini sarf edip alın teri dökerek bu Sanil'leri kazanıyorlar.Benim dediklerimi destekleyen birsürü Sanalika Kullanıcıları var.Ve benim yazdığım bu yazıları 70milyon insan ve Sanalika Kullanıcıları görüyor.Ve beni destekliyorlardır eminim ki.Sanalika'da herşey gerçekten çok pahalı ben bunlara katılıyorum.Bakkaldan aldığımız 2-3 Liralık top,Sanalika'da 990Sanil.Bu kadar pahalı olamaz.Görev yapsakda o topu alabilmek için nerdeyse 1Ay uğraşıyoruz.Buna da çözüm bulunmasını istiyoruz.Belki dediklerimizi ciddiye almıyorsunuz.Belki de hiç duymuyorsunuz bizi ama emin olun bizim yerimizde sizde olabilirdiniz.Hem burada V.I.P olmak veya çok zengin olmak önemli değil önemli olan kendi emeklerimizle bir yere gelebilmek.Bu bizim için en büyük başarı olur.Ben 10 yaşında bir kızım bakın daha bir çocuğum büyük değilim bunları yazmak içinde hiç kimseden yardım almadım kendi başarılarımla buraya kadar gelebildim.Neyse bu konuyu bitirelim.Gelelim sevgili meselesine.Sanalika'da herkez sevgili aranıyor diye bağırıyorlar.Bu yaşta sevgili olurmu hiç.Ne kadar terbiyesiz ve ahlaksız birşey.Bazıları afedersiniz ama çok kötü şeyler yapıyorlar.Bende onlara soruyorum.Annen baban ne der nası yapıyorsun bunu sen diyorum.Onlarda onların haberi yok aman nası öğreniceklr diyorlar.Gerçekten çok kötü bişiy bu.Şimdi de eşya konusuna gelelim.Sanalika Kullanıcıları eşyaların ne kadar zor kazanıldığını ne kadar zor alındığını bildikleri için diğer kullanıcıların eşyalarını alma yetkisine dayanıyorlar bu çok yanlış bir davranış.Asla böyle bişiy yapmayın arkadaşlar.Biz güzel Sanalika'mızı güzelce küfür etmeden oynasak herkez için çok daha iyi olmazmı.Bunu biliyorsunuz ama kulak asmıyorsunuz.Sizlere sesleniyorum Sanalika Kurucuları bunlara bir çözüm bulun.Bu oyuna 7-8-9-10 yaşındaki çocuklarda giriyor.Ben 10 yaşındayım mesela.Bizim geleceğimizi çok etkiliyorlar.Lütfen bu oyunu düzeltin çocuklar ve küçükler bende dahi çok etkileniyoruz.Sanalika'da konuşurken selama slm yazıyorsunuz lütfen kısaltılmışını yazmayın bu şekilde türkçeyi katlediyorsunuz.Türkçeyi öğrenmeye çalışırken Türkçemizi maf edici hale getiriyoruz.Elbet yanlış yazabiliriz ama sonundada düzeltelim.Arkadaşlar şifreni ver ben seni V.I.P yapayım diyenlere asla inanmayın bana çok yaptılar bunu.Ve bunun sonucunda şifrem çalındı dün öğlenden beri Sanalika'ya giremiyorum.Ve bazen haksız yere uzaklaştırma cezası veriyorsunuz.Sanalika'da asla yaşınızı soyad ve adınızı okulunuzu vb.sakın vermeyin.Çünkü sizleri kaçırma planlarında olabilirler.Sanalika'daki bazı arkadaşlarımız emesen veya facebook'umuzu istiyorlar.Sizde ekliyorsunuz neden yapıyorsunuz.Tanımadığınız kişileri eklemeyin.Ben 10 yaşındayım diye belki dediklerimi ciddiye almayabilirsiniz.Ama lütfen ciddiye alın.Bunlar bizim ilerki yaşamımızı çok etkiliyecektir.Bazı kullanıcılar bizleri kaçırıp kandırmak isteyebilir.Dediklerime Lütfen kulak asın. Saygılarımla...

şifremi çaldılar yardımcı olun

benimde şifremi çaldılar ismim bella_swan591 di sanalika başkanı nolur bana yeni bir şifre yapın we artık üyeliğime girebiliim çok üzgünüm nolur yardım edin sizden yardım diliorum nolur

oyunun açılmaması

yaa ben sanalikayı açıyorum açılmıyo try again diyoooo

sanalikayı açamıyorum!!!

bn sanalıkayı 2 yıldr oynuyormm ama bugn acılmadı nedn ya hep boyle oluyo ztn gırdıgfımdede cok yavas bna yardm ederısınz?

Sanalika

Merhaba Arkadaşlar
Bende sanalika kullanıcılarından biriyim.Vıpım ve zengin fakir ayrımı yapmam.Çünkü bu çok yanlış bir hareket.Arkadaşımızın dediği gibi önemli olan kendi emeğimizle alın teri dökerek kazanmak sanillerimizi...Bu sitenin ne kadar zararlı,yanlış yollara sürükleyici bir site olduğunu bende biliyorum.Örneğin;
Sanalikada bazı arkadaşlarımız sevgili oluyorlar.Bu davranışı gerçekten çok yanlış ve saçma buluyorum ve bunun dışında daha bir çok kötü yollara başvuruyorlar.Küfür ediyorlar,ayıp şeyler yapıyorlar.Daha yaşımız çok küçük ve böyle şeyler yapmak için çok erken.Eşyalar çok pahalı ve süreli.Haksız yere uzaklaştırılma var.Kullanıcılar birbirlerinin eşyalarını çalıyorlar ve aylarca verdiğimiz emekler bir anda boşa gidiyor.Arkadaşlar lütfen sanalikamızı daha düzgün kullanalım,yaşımızı aşan kötü davranışlarda bulunmayalım,küfür etmeyelim.Sanalikayı daha doğru,daha düzgün bir site yapalım ve bence mümkün olduğu kadar az girelim,hatta bu oyunu bırakalım,kendimize daha eğitici daha doğru şeyler bulalım.Beynimizi saçma ve yanlış bir site için yormayalım.

V.İ.P

ARKADAŞLAR VİP OLAMAYANALR İÇİN SÖLYLUYORUM SİTEYE VE BAŞKA BİRİLERİNE ŞİFRENİZİ VERMEYİNİZ. BELKİ SİZDE BİRGÜN VİP OLUCAKSINIZ (BELKİ) AMA YİNEDE VERMEYİN VEDE UNUTMAYIN TEK SANİL WWW.SANALİKA.COM SİTESİNDEN YAPILIR.

Ben VIP Oldum Ama Hesap Gitti

ARKADAŞLAR BENDE ELMAS TA DAHİL 20 VIP VARDI.AMA 20. VIPI OLDUGUMDA ISE NE OLDUGUNU TAHMIN EDINIZ.BU KADAR VIP KART ALDIGINIZDAN DOLAYI HEM SIFRENIZ BASKA SITELERDE YAYINLANACAKTIR HEMDE SURESIZ UZAKLASTIRILDINIZ DIYOR.TUH YAAA 358 TL BIRIKTIRDIM HEPSINI VIPE HARCADIM 3 TL KALDI.YANI ANLICANIZ MIKRO VIPLE OTURDUM KALDIM+BU OYUNU MAHKEMEYE VERDIM.LUTFEN SAKA SANMAYIN 10 YASINDA OLABILIRIM AMA BIZDE SIZI UZAKLASTIRSAK COKMU SEVINIRSINIZ ACABA HAA?BU SANALIKAYI BABAM MAHKEMEYE VERDI.BU SANALIKACILAR SAKIN BIDAHA OYNAMAYIN SAKINNN!. YOKSA PSMAN OLURSUNUZ!!!!!.

sanalika

sanalikadan uzaklaştırıldım bir haftadır
giremiyorum

eşya çalma hilesi bilen varmı

arkadaşlar beni 1 kaç kişi benim eşyalarrımı aldılar ama bunun yanıma kalmadım her zamanki gibi alıp kaçtılar nolur bana eşya çalma hilesi söleyin üüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüühhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhüüüüüüüüüüüüü

z
Ellğaskdshfusdj

üüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

Şikayet..2

ArkadaşLar Kemal Bey Doqru SöLüyor Ayrıca oraDA VipLik DeniLn Şey Yüzündn Paralarımızı Harıcıyoruz Ne oLyor aLpda Gerck Hayttamı Birşeyler aLıyoruz Bn oraya 360 tL Harcadım Ne geçdi eLime Nickimi ÇALdılar Hiç inanmayın Üstüne üsteLik VipLik Ypdıkdn Snra Telefondn Siz Alsanızda Almasanızda PAra aLıyorLar Bu oYunu Biran Önce Bırakın!

sanalikayı şikayet etmişler.

Lütfen yardım edin yöneticiler, bu sanalikayı şikayet etmişler. artık giremiyorum lütfen bununla ilgilenirmisiniz .?
çnkü sanalikada ben vip idim ama artık sanalikaya girince şikayet etmişler
artık giremiyorum. bunun nedeni nedir lütfen söyleyin. hem kontörümüz gitti hemde sanalikada bir problem var ama lütfen bunu düzeltiniz yada kontörümüzü geri yollayınız !!

sanalikanın kapanması !!!

sanalika neden kapandı??? o kadar wip tık eğer açılmıyacaksa 5---35 tl mızı fln geri wersinler boşunamı yaptık paralar gitii!!!!

ewet şimdi şunlara geçelim:
sanalikada çok küfür ediyorlar we şikayet edincede oyundan atmıyorsunuz bütün şikayetlerdeki kişileri atın.
önüne gelen sevgil aranıyor.sevgili olmam dediğimizde küfür ediyolar . ha bu arada hile falan varmış sitedeki hiç bi hile olmuyo yalancılar wıp paralarımızı geri werin enayi yok burda !!!!!!! sanalikayı da açın !!!!!

sanalika açılsın!

Bence sanalikada herkesin istediği lafı söyleyemeyecek bişi olabilirdi.Mesela bir kutuda EVET,HAYIR,TEŞEKKÜR EDERİM gibi güzel sözler yazsaydı ve kullanıcılar onları seçseydi sanalikadan bu kadar şikayetçi olunmazdı.Hem de sevgili olayı da olmazdı.Böyle şeyler nedense yapmıyorlar.Böyle olunca da herkes sanalikanın kapatılmasını istiyor.Sayın sanalika düşmanları!!!!!Sanalikanın kapatılması yerine bunu isteyebilirdiniz!!!!!!Biraz AKLINIZI KULLANIN!Onlarca kişinin eğlencesini çaldınız!!Neden böyle bişi istemediğinizi öğrenmek istiyorum.Bundan dolayı sizi kınıyorum!

carımkpandı

SAYIN SANALİKA YÖNETİCİSİ BEN Bİ SORU SORUCAM

BENİM n_a_t_o_ die CHARIM VARDI VE O DURDUK YERE KAPANDI YANIMDA KÜFÜR EDEN VARDI VİPTİ NEDEN İYİLERİ BANLARSINIZKİ ? NEDEN İYİLERİ BULURSUNUZKİ ???
BUYÜZDEN SANALİKA GİBİ BEBE OYUNLARINDAN HEP PARAM GİTTİ LAN
SİZ NE KADAR ŞEREFSİZ Bİ İNSANSINIZ

sanalika eşya satma

sanalikadan pet shop tan hayvan aldım evime koyamıyorum odanız yüklemenimiyor diyor bende satmak için 2.el dükkanına gittim ama satılmıyor gereğini yapılmasını rıca ederim